spray foam فوم پاششی چیست؟

یکی از بهترین ترکیبات موجود، برای مصارف عایق کاری صنعتی و مسکونی، عایق های پلی یورتان(PUR) و پلی ایزوسیانات (PIR) می باشد. از عایق های پلی یورتان و پلی ایزوسیانات به طور گسترده ای در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، داروسازی و بسیار خطوط لوله کشی و مخازن صنعتی استفاده می شود. فوم های عایق پلی یورتان و پلی ایزوسیانات در شکل های مختلف، از جمله تخت و بلوک پیش ساخته، لوله و نیم لوله پیش ساخته، فوم های تزریقی و فوم های اسپری شونده، استفاده می شوند.

 

انواع فوم های پاششی

فوم عایق پلی یورتان پاششی (SPF) از ترکیب دو ماده پای ای سازنده عایق پلی یورتان، ایزوسیانات و پلی یول، تشکیل می شود. فوم های پاششی، بیشتر برای عایق کاری دیوارها و سقف ها و زیرشیروانی ها در سازه های مسکونی و تجاری و صنعتی، استفاده می شود. به دلیل پیش گرم کردن مواد شیمیایی قبل از پاشش و ایجاد بخارات شیمیایی و همچنین به دلیل اینکه اکثر کاربردهای فوم پاششی در فضای بسته است، استفاده از تجهیزات محافظ و ماسک توسط نیروهای کارآزموده و با تجربه الزامی است. حتما قبل از مصرف، با تامین کننده تماس حاصل کنید.

فوم پاششی سقفی -spray foam

مواد اولیه تشکیل دهنده فوم که در دو مخزن مجزا نگهداری می شوند، ابتدا حرارت داده می شوند تا به فاز مایع تبدیل شوند و سپس با گان مخصوص برروی دیوار و قسمتی که قرار است عایق شود، پاشیده می شوند. در حین پاشش، مواد اصلی تشکیل دهنده فوم به سرعت با هم ترکیب شده و فوم عایق پلی یورتان را بوجود می آورند. به دلیل پاشش مستمر، کلیه فضاهای خالی و حفره های هوایی پوشیده شده و لایه کاملی از عایق برروی سطح شکل می گیرد. چگالی فوم پاششی و فشار پاشش قابل تنظیم است. در صورتی که چگالی فوم کم باشد، درصد سلول های باز ساختار آن بیشتر می شود. بعد از اتمام پاشش، سطح فوم با اره صاف می شود و اضافات اسپری، از سطح بریده می شوند.

 

فروش ویژه عایق های پلی یورتان پاششی

کیان صنعت توکان تولید کننده انواع عایق های پلی یورتان پاششی در ایران می باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن اهمیت استفاده از عایق های با کیفیت، توانسته این محصول با بهترین قیمت عرضه کند. شما می توانید انواع عایق های پلی یورتان پاششی را از این مجموعه با کمترین قیمت خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۱۲۳۳ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up