یکی از ایده آل ترین روشها برای نگهداری مواد و محصولات غذایی، استفاده از ساندویچ پانل پلی اورتان است. از این محصول برای پوشاندن دیوار و سقف سردخانه ها استفاده می شود که کمک زیادی به مصرف بهینه انرژی و سالم نگهداشتن مواد غذایی در سردخانه می کند. این پانل خا به دلیل اورلپ بودن در مقطع عرضی، عایق مناسبی برای صدا وحرارت محسوب می شوند.

پلی اورتان ماده ای سفت و شکننده است که به تنهایی کاربرد خاصی ندارد. زمانی که هسته پلی یورتان بین دو لایه فلز قرار می گیرد، به محصولی تبدیل می شود که از نظر مکانیکی خواص بسیار زیادی دارا می باشد. این محصول، ساندویچ پانل نام دارد. ساندویچ پانل سردخانه ای در دو نوع سقفی و دیواری تولید میشود. ضًخامت این محصول از۸ تا ۲۰ سانتیمتر بر اساس کاربری و دمای سردخانه، قابل تغییر است. طول ساندویچ پانل متناسب با نیاز و درخواست مشتری متغیر می باشد. از ساندویچ سقفی و دیواری برای پوشش سقف یا دیوار سردخانه استفاده می شود و از ساندویچ پانل دورو نایلون، برای پوشش کف سردخانه استفاده می شود.

کاربرد های ساندویچ پانل سردخانه ای

  • نگهداری مواد غذایی مورد استفاده روزانه هتل ها، بیمارستان ها، ورزشگاه ها و……
  • ساخت سردخانه برای کارخانجات صنعتی و تولید مواد غذایی 
  • ساخت سردخانه برای صنایع دامداری و کشاورزی 
  • تولید کنندگان گل و گیاه و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی جهت ایجاد سردخانه در ساختمان های صنعتی، کارخانجات صنعتی و ساختمان های بزرگ، سوپرمارکت ها انبار ها و صنایع مربوط
  • دامداری و کشاورزی و فروشگاه های صنایع سرد
  • مواد روزانه مورد مصرف هتل ها، ورزشگاه ها و… از قبیل سبزیجات انواع میوه ها
  • تولیدی گل و گیاه، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاه ها، بیمارستان

 

خرید ساندویچ پانل سردخانه ای

کیان صنعت توکان، تولید کننده انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پنل سقفی و ساندویچ پانل سردخانه ای در ایران است. این مجموعه با تولید این نوع از محصولات بر اساس آخرین تکنولوژی و به کمک بهترین مواد اولیه تلاش می کند تا با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عرضه کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش این نوع از محصولات با شماره های ما تماس بگیرید.

keyboard_arrow_up